Tuesday, November 1, 2011

ANDAI AKU PERGI DULU...

ANDAINYA AKU PERGI DULU - Alleycats

Andainya aku pergi dulu sebelummu,
Janganlah kau bersedih hati,
Andainya aku tiada lagi disisimu,
Janganlah kau memencil diri,
Bayangkanlah masa-masa bahagia,
Semasa engaku dan aku,
Bermesra di langit biru,
Di waktu kasih berpadu...

Andainya engkau pergi dulu sebelumku,
Mestikah aku hidup melara,
Andainya engkau tiada lagi disisiku,
Mestikah aku kecewa..

Ku percaya kau selalu disisiku,
Walaupun jasadmu tiada,
Walau di mana kau berada,
Kasihku takkan berubah..

Di pohon cemara ku ukir kata cinta,
Bulan tersenyum dan bersinar,
Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu, 
Meraikan suasana indah,
Di sini ku berjanji disaksikan rembulan, 
Andainya ku pergi dulu,
Jikalau ku pergi dulu,
Ku nantimu di pintu syurga.................

~ Insyaallah...~

p/s: Lagu ni best sgt2... Ingat yerk Mr. Hazwan "andai aku pergi dulu sebelummu, janganlah kau bersedih hati...." =)
Huhuhu....

No comments: