Thursday, March 10, 2011

MELAMPAU!!!

"Melampaui batas betul!!!"
Dah lama kite tak update tempat kite mencurahkan karangan ni.. Maklumlah, dah lama tinggal zaman sekolah. Tak ada chance nak tulis karangan.hehehe.. (dah-dah mengarut je aku ni....)
Aku nak cerita pasal semalam.. Hari yang sangat hectic, kelam kabut macam kena langgar garuda ntah dari mane-mane.. Nak kencing, berak,minum pon tak sempat tau..tarik nafas betul-betul pon cam tak sempat..kah3..
Supposed 2 OT je on semalam tapi end up 3 OT on..and supposed 2 surgeons only on that day but end up 5 surgeon yang buat operation..(wallawehhhh!!, memang masyuk!!).....
Time lunch tu aku rest 15 minutes je,bayangkan la...(korang pejam mata,bayangkanlah......huhuhu).. Makan nasi memang telan jela, dah tak sempat nak kunyah.huhu..
Aku scrub 2 kes je..selebihnya aku circulating nurse sebab aku pon still learning.. Aku still belajar macam mana nak scrub. Diffrent surgeon, diffrent steps... So,most of the time aku jadi circulating nurse la.. Kalau tak cukup barang, aku kene la buka langkah pecut aku gi cari barang.haha... Kalau tak ade pape aku tengok je.
Patutnya aku balik pukul 5 tapi end up kul 7..sedihkan??huhuhu... (aku punch card time tu dah 1857hr tau..) Tu pon ada lagi bape org yang tak balik sebab kene kemas OT.. Kesian kan kepada mereka-mereka semua...(semua orang kene buat muka kesian k..hehe)
Balik dari kerja aku lapar sangat-sangat tapi dah tak larat nak masak ape nta lagi keluar..hehe..Hiduplah aku dalam kebuluran...sobsebsobseb..
Saja aku buat tajuk gempak.hehe..


p/s: OT : Operation Theater.
       Kehidupan ketika belajar lebih mudah dan tidak memeningkan kepala...huhuhu...
       (Aku malas nak cerita panjang-panjang sebab aku tak cukup rajin nak mengarang hari ni..)

No comments: