Thursday, March 3, 2011

MY WISH....

Everyone have rite??!! Me too!! 
So anyone willing to full fill my wish or wishes?? Not so much I want....
Am I too much asking for these things for my self??
I don’t think so..hehe..(tny org tp aku jwb sendiri)..
Guess what I want???huhu

1.Most important thing: MOTORCAR

I wish to have ferrari..hehe (belagak lebih plak aku!! yang tu kene tunggu aku kahwin dgn jutawan..huhu).. 
I wish to have, Suzuki Swift or Honda Jazz / Civic / City, Toyota Vios / Corrola Altis and all about imported car.. but I need to wait for how many years to have that..hahaha
So, it's ok if i only can have Saga FL or Pesona
(Aku ni mengada-ngada sikit, kereta second hand tak nak..haha)

2. HAND BAG..hehe

Carlo Rino, Guees, Momo, Xoxo, Kipling, MNG or whatever la.....Ala,yang hand bag kat Nose, Vincci, Vior pon boleh gak..hehe (sebab dah tinggal 2 je..yang lain dah jahanam..hehe)

3. SUN GLASSES
(Semalam aku tengok kat Jaspal, cantek tau..nak beli tapi takut lari budjet bulan ni sebab yang tu aku tak include dlm list aku for this month..sedihnya!!! )
So, I want sun glasses with UV protection not the type for fashion only because that one I also had edy..VINCCI...haha..
4. DSLR
Anyone can buy for me???huhuhu

5. NOTE BOOK
I wish to has new one..hehe


p/s : Am I too demanding?? because my dad always said that i'm too demand..haha
       Pic only for illustration.


No comments: