Sunday, March 27, 2011

..... DALAM BOTOL

Yup!!now already 0049hr,it's a new day already..Sunday!!!.. Supposed time for sleep but i haven't sleep.hehe.. After finish menconteng, melakar kat blog ni, I'll sleep k.. Dun weri mory..hahaha.. (Saya memang suka merepek..)
Tak payah karut -marut panjang lebar.. Straight to the point je la ye sayang-sayang semua..huhuhu..
Semalam @ Sabtu..hehe.. Keluar ngan my cousin.. He want to watch *.....dalam botol*.. Aku pon layan kan jela.. Tengok tajuk memang cam menarik tapi.....................................HAMPEH!!! Sesungguhnya memang tak best.. Memang tak ramai la dalam wayang tu.. Certain orang tengak half way je, dah kua.. Yang aku ni dah macam cacing kepanasan sebab boring gile and memang tak boleh tahan tengok cerita tu..
Komen aku sal cerita ni :

  1. Jalan cerita die tak bagitahu kenapa atau macam mane die boleh berpewatakan macam tu.. *mesti ade unsur-unsur yang mendorong die...(tiba-tiba je minat dengan lelaki gak.. Tak ke korang pelik???)
  2. Tak ade klimaks.. (Bagi aku la..huhu)
  3. Jalan cerita die korang boleh agak ape jadi..(macam tak suspen pon..)
  4. Senang cerita memang tak de pape lah!!!kah3...
Susah aku nak cakap macam mane cerita ni..Tak terkomen dah...hahaha.. Kalau nak tahu kene la tengok sendiri..
Serba sedikit tentang .....dalam botol.. -->  Ruby@Rubidin dan Ghaus (lelaki sama lelaki yerkk) loving each other.. Sebabkan cinta tu Ruby sanggup menukar jantinanya.. Tapi lama-kelamaan Ruby telah berubah semula kepada perwatakan lelaki (hormon die dah ok kot.kah3) and want to get married but at the end....................(saksikanlah sendiri di panggung berhampiran anda...hehehe)

p/s: before cerita ni start sempat lagi aku gaduh dgn mamat belakang tu.. Aku tau la dgn gf tapi tak payah la tnjuk macho sampai kaki tak duduk diam terajang aku punya kerusi.. Aku tak boleh tahan. Dengan mata and muka aku yang cantek (perasan lak aku...hehe), aku toleh belakang "jangan sepak kerusi boleh tak??" "owh,sori-sori.."(mamat tu cakap).. Bak kata cousin aku, suka hati cari gaduh ngan orang...hahahaha.
**ADA AKU KISAH????**

No comments: