Sunday, August 14, 2011

STAIRCASE...

Tau kan ni apa? TANGGA / STAIRCASE ok!!huhu
*This week memang rajin nak update blog..*


Apa kaitan staircase dalam hidup saya?? Tangga dan Niena, jawapan dia tak ada persamaan pun kan? Staircase + Niena = ??

Ok, straight to the point.. I hate when a dark and narrow staircase led up to the top floor... hahaha.. Setuju tak dengan saya??? Actually that's not the main point laa.. 

Kebencian yang amat kalau pergi sumwhere ada tangga yang sangat tinggi ex: LRT, whatever place la...then no escalator or lift.. Wow!! nak naik tu mau juga la dalam hati sumpah seranah.. Kalau turun ok lagi not so tiring.. Kalau ada escalator and lift but not function.. Tu lagi la tak bermakna macam hiasan je.. Huhuhu.. Am I so bad sebab tak suka naik tangga.. Bukan apa sangat memenatkan dan melelahkan. Lagi pun dah lama Ms. Niena ni tak pergi excersice.. I think nearly 2 years dy.. So bad!! So, kalau tengok perut dah buncit sebab lemak dah tepu dan dah buat rumah dekat situ.. Padahal 24 hours, 7 days asyik bising perut buncit.. Excersice tak nak.. "Apa nak jadilah labu............" Hahahaha.. (Gelakkan diri sendiri)

So,plz laa to those yang buat sesuatu tempat tu plz!! Lagi pun pernah tak kalian terfikir macam mana orang yang kurang upaya, mak cik- mak cik, pak cik- pak cik yang dah tua. Mereka dah tak larat nak naik tangga.. And to those yang on wheelchair lagi kesian. Tak kan nak naik tangga sambil dukung wheelchair macam Usop whelchaaa tu kot.. Pity them la..Mereka kene guna lift sebab escalator pon tak boleh.. Paham??

P/S: Ku sedar ku tak seberapa, jika dibanding mereka yg  jauh lebih megah dari diri ini.. Apa yang mampu ku berhias hanyalah hati yg ikhlas, terpendam simpan untuk dia yang sudi.. Mencintai aku dengan seadanya, Mencintai aku bukan kerana rupa, Dalam waktu sedu, Dalam waktu hiba, Ku harapkan dia rela... Mencintai aku dengan seadanya, Sanggup menerima insan tak sempurna, Atau mungkin cinta sebegitu hanya, Kisah dongeng saja.. Belum pernah ku merasakan, Dipeluk dalam dakapan, Eratnya melindungi jiwa rapuh ini.. Sanubariku memerlukan, Kehadiran seorang teman,Tulus mencurah kasih sepenuh hati... Mencintai aku dengan seadanya, Mencintai aku bukan kerana rupa, Dalam waktu sedu, Dalam waktu hiba, Ku harapkan dia rela... Mencintai aku dengan seadanya, Sanggup menerima insan tak sempurna, Atau mungkin cinta sebegitu hanya, Kisah dongeng saja...............

No comments: